luni, 11 aprilie 2016

Review balsam de rufe Silan Soft&Oils

De 2 saptamani testez, cu succes, noul balsam de rufe Silan Soft&Oils(#buzzsilan) oferit de #buzzstore.
Pot sa spun ca pe mine m-a cucerit și chiar și mama mi-a dat un feedback pozitiv despre Silan.  A folosit mostra de balsam Silan când a spălat lenjeria de pat. Mi-a spus ca doarme mai bine și ca parfumul se simte chiar și după o săptămână.
Îmi place foarte mult consistenta densa care mă duce cu gândul la miere mai lichidă sau ulei fin. Față de alte balsamuri de rufe care sunt apa chioară, mega diluate si trebuie sa pui o cantitate mare, Silan Soft&Oils trebuie folosit în cantitățile indicate în instrucțiuni.
Are un parfum delicat care persistă multa vreme.
Ce m-a fascinat este faptul ca hainele rămân moi, parfumate, foarte puțin sifonate,  iar unele bluze chiar nu mai necesita călcare și uite așa îmi rămâne mai mult timp pentru mine și cei dragi.
În pliantul primit de la #buzzstore chiar am primit și un truc foarte tare pe care eu l-am pus imediat în aplicare. Îl regăsiți aici.
Am clătit un tricou cu balsamul Silan Soft&Oils și când s-a uscat era aproape călcat.  Am pus uscătorul de par la treaba și așa am îndreptat și cele mai mici cute. Tricoul este gata de purtat.
Un alt truc ne ajuta la curățarea pensulele de machiaj. Se pun 2 degete de balsam  Silan Soft&Oils intr-un pahar cu apă și sa pun pensulele la înmuiat. Se învârt bine pensulele în pahar și pe urma se șterg cu un șervețel de hârtie și sunt gata de lăsat la uscat.
Mie mi se pare genial. Am sa rămân fidelă acestui produs pentru ca mie îmi îndeplinește toate cerințele pentru un balsam de rufe: parfum plăcut,  efect deosebit asupra hainelor, haine moi și parfumate, ușor de călcat, nu am resimtit nicio reactie adversa pe piele avand in vedere ca am pielea sensibila și este econom având în vedere densitatea groasă a produsului.
Va recomand cu încredere sa-l încercați.
Va puteti inscrie pe #buzzstore aici.
Mă puteți urmări și pe facebook Magic Beauty și pe instagram pinkmagicbeauty; )

2 comentarii:

  1. Spor la testarea #buzzsilan ! Si eu am primit pachetul si in curand voi scrie despre balsamul Silan si despre cum mi se pare ca lasa hainele . :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa vad si alte pareri despre #buzzsilan.

    RăspundețiȘtergere