vineri, 15 aprilie 2016

Volum cu Avon, tratament leave-in pentru volum!

Multe fete doresc un par cu mai mult volum, o textura a parului ușor de aranjat sau o rezistenta mai mare.
Eu pot sa spun ca le obțin pe toate cu ajutorul unui singur produs. Nu m-am așteptat sa am atâtea beneficii de la un singur produs. Eu l-am achiziționat strict pentru volum și chiar nu mă așteptam să facă mare lucru, dar am fost plăcut surprinsa.
Am achiziționat tratamentul leave-in pentru volum Advance Techniques Ultimate Volume cu colagen de la Avon.
Se folosește pe parul umed( uscat în prosop) înainte de uscarea cu uscătorul.
Se aplica pe par și se piaptănă pentru o uniformizarea buna. Practic produsul învălui firul de par cu o peliculă care asigura o creștere a diametrului și întărirea firului de par. Gasiti aici un articol despre cum imi aranjez eu parul.
Colagenul ajuta la păstrarea nivelului de hidratare, dar și la îngroșarea firului de par. Chiar ma bate gandul sa imi achizitionez colagen vegetal pe care sa-l folosesc la prepararea mastilor de par, dar mai ales sa-l folosesc pe piele. Are efecte benefice si asupra pielii.
Îmi place foarte mult pentru ca se menține mai bine coafura. Parcă as folosi o spuma care menține parul aranjat, dar nu lasă parul încărcat sau greu de pieptănat.
Am o colega la birou care este pasionată de împletirea parului. O mai lăsăm " sa se joace" în parul nostru și mereu mi-a spus ca adoră sa mă împletească pe mine pentru ca am o textură foarte buna la par. Secretul meu este acest spray lejer care face minuni.
Mi se pare super bun, iar prețul este chiar mic mai ales la reducere, 10 lei.

Ma puteti urmari pe facebook Magic Beauty si pe instagram pinkmagicbeauty 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu